Munkáink
Piaconline
Tizenhárom budapesti piac és vásárcsarnok hivatalos honlapjaként a Piaconline.hu olyan kiemelt turisztikai célpontokat is magában foglal, mint a Vámház körúti Nagycsarnok, ezért munkánk során egy könnyen használható, a népszerű funkciókat előtérbe helyező, ám reprezentatív oldal fejlesztésére fókuszáltunk.
A havi 25-30 ezer látogató igényeinek kiszolgálása érdekében tervezéskor az ügyféltől kapott információk mellett a látogatottsági statisztikákra, valamint átfogó helyszíni felmérések eredményeire is támaszkodtunk.
A honlap egyedi funkciói közé tartozik a 48 élelmiszerkategória árait összevető árfigyelő, illetve az 1200 bérleményt listázó, pontos lokáció alapján kereshető kiadó üzlethelyiség adatbázis. A piacok és csarnokok egyes szintjein történő eligazodást interaktív térkép is szolgálja.
Klikkmánia
Amikor az ország első keresőmarketing ügynöksége megbízott minket új honlapjának elkészítésével, tudtuk: kizárólag a legkorszerűbb analitikai, SEO és online marketing eszközök, illetve egy teljesen egyedi, aktuális trendeknek megfelelő, látványos layout jöhet szóba.
Az ügyfél elvárásának megfelelően a lehető legátláthatóbb, értékesítést támogató honlapstruktúra kialakítására törekedtünk. Kiemelt kérés volt, hogy a régi honlapon található, az értékesítés támogatásban is kiemelt szerepet játszó, szakmai blogcikkeiket Google helyezésvesztés nélkül migráljuk, így az új környezet kialakítása gondos tervezést igényelt.
A honlapot marketing automatizációs, onsite retargeting és sales rendszerekkel egyaránt integráltuk. A Klikkmánia új weboldala kiváló példája annak, amikor a cég honlapja tükrözi szolgáltatásainak kimagasló színvonalát.
Trocellen Automotive
A Usernet-nél szívesen veszünk részt nemzetközi projektekben, örömmel állunk a külföldi megbízások kihívásai elé. Ilyen volt a Trocellen GmbH Automotive ágazata is, mely Európa öt országban többszáz alkalmazottal van jelen az Audi, a BMW és a Daimler beszállítójaként.
Érthető tehát, hogy a nemzetközi cégekre jellemző igen szigorú arculati előírások figyelembevétele mellett kellett megoldást találnunk a főbb termékek minél látványosabb formában történő bemutatására.
A minimalista, letisztult honlapfelépítés ezért a nagyméretű vizuális elemekre, illetve 3D animációkra épít, de mellettük helyet kapnak a lényeges technikai paraméterekre kitérő összegzések, táblázatok is.
A legjobb felhasználói élmény érdekében az egységes, logikus oldalszerkezet könnyen átláthatóvá teszi a honlapot.
Process Solutions
Magyarország legnagyobb könyvelő cége, a Process Solutions, új honlapjának fejlesztésekor egyértelmű elvárásokat támasztott felénk: az oldalnak folyamatosan kell tudnia igazodni a dinamikusan fejlődő vállalat igényeihez.
A felület kiemelt célja, hogy hatékonyan erősítse magát a brand-et, amikor leendő ügyfeleik számára nyújt átfogó képet az elérhető szolgáltatásokról. Ezzel párhuzamosan employer branding célokat is kell szolgálnia a jövőbeli munkatársaknak vonzó karrierlehetőségek felvonultatásával.
A maximális siker érdekében a karrier oldal kialakításakor kreatív ügynökség, illetve egy employer branding tanácsadó közreműködésével dolgoztunk.
A honlap meleg színárnyalatai, bevonódást segítő vizuális megoldásai mögött a legmodernebb technológiai és UX alapok húzódnak meg, valódi összhangot teremtve.
Audi
Az Audi Hungaria Zrt. minden évben készít egy összefoglaló kiadványt a Győri Audi gyár elmúlt évi eredményeiről. Az általunk készített weboldal ennek a kiadványnak a digitális változata. Nem csak az Audi gyár fejlődését és elmúlt évi eredményeit mutatja be, de a márka innováció, környezetvédelem, műszaki fejlesztés területei elért eredményeit is. Mindezt sok képpel, érdekes riportokkal, videókkal.
A weboldal grafikai tervezése során tartanunk kellett magunkat az Audi szigorú arculati leírásához és ennek figyelembevételével kellett egy háromnyelvű, minden eszközön könnyen „fogyasztható”, esztétikus megjelenésű digitális magazint készítenünk, amely hírlevél formájában eljutott a legfontosabb autóipari szakemberekhez.
Büszkék vagyunk arra, hogy már harmadik éve ránk esik a választás ennek a digitális éves beszámolónak az elkészítésénél.
Trocellen GmbH
A Trocellen GmbH évi 100 millió eurós forgalmú, Európa hét országában jelenlévő nagyvállalat, a térhálós polietilén habok piacvezető specialistája. 2016-ban mi fejlesztettük a cég előző honlapját, ezért büszkék vagyunk arra, hogy amikor négy év után időszerűvé vált egy új weboldal kialakítása, ismét a Usernet csapatához fordultak.
A projekt során a központi oldal mellett kilenc üzletági honlap fejlesztése is megvalósult. Összetett szakmai kihívást jelentett számunkra, hogy az egységes arculat megtartása mellett a különböző üzletágak (egymástól távol álló szektorok, mint az autóipar, a professzionális sport vagy az építőipar) eltérő igényeit is maradéktalanul teljesíteni kellett úgy, a végeredmény koherens egészet alkosson.
A weboldal különlegessége, hogy az összes oldal egyetlen központi adminisztrációs felületről szerkeszthető.
Remotion
Amikor norvég, high tech ipari robotokat gyártó cég, a Remotion, a hajóiparon túl olajfúró tornyokra, szél-, és vízerőművekre is kiterjesztette tevékenységét, a szükségszerűvé vált új vállalti honlap fókuszpontjába a kibővített portfólió bemutatása került.
Az ügyfél a webes környezet fő céljaként a B2B sales támogatást, a potenciális új partnerek bevonzását jelölte meg. A nyitólapon túl ezért 15 egyedi aloldalt fejlesztettünk, melyek a maximális felhasználói élményt, valamint logikus navigációt garantálva vezetik végig az érdeklődőt a robotika világán.
Kiemelt funkcióként jelenik meg a referenciatár, illetve a látványos videó hub, fejlesztő cégként számunkra azonban a tevékenységi területenként szűrhető, robotokat, alkalmazási területeket és referenciákat összerendelő adminisztrációs felület kialakítása is izgalmas szakmai kihívást jelentett.
Martontej
Nem csupán a márkamenedzserek, hanem a webfejlesztők számára is szerencsés együttállás, amikor egy cég új arculatának bevezetése az elöregedett honlap kiváltásával párhuzamosan valósul meg.
A Martontej esetében éppen ez történt, így az új színeket öltő vállalat valamennyi termékét bemutató weboldal a legújabb trendek mentén, a legteljesebb felhasználói élményre fókuszálva készült el.
Ezt kiválóan érzékelteti a nyitólap tej útját bemutató, látványos és nem utolsósorban a márkához való kötődést erősítő tartalma. Az innovatív hozzáállására büszke ügyfél kérésére a cég környezettudatos működése a hazai gyakorlatnál jóval hangsúlyosabb szerepet kapott.
Az egyszerű struktúrájú, logikus szerkezű honlap átláthatóságot sugall, míg a „Receptek” menüpont kedves gesztust tesz a Martontej termékeit kedvelő felhasználó felé.
Michelin
A Michelin csoport anyacégétől különleges megbízást kaptunk: fejlesszünk egy olyan, közös hozzáférésű, jelszóval védett fájlkezelő felületet, amelyen keresztül a vállalat a világ 40 országába küldhet dokumentumokat viszonteladói számára.
Mivel az ügyfélnek megjelenésében és működésében is teljesen speciális igényeikre szabott, webalapú szoftverre volt szüksége, már meglévő alkalmazás testreszabása nem jöhetett számításba.
Az elkészült rendszer segítségével a Michelin kilenc márkájának összes dokumentuma (több terrabyte mennyiségű kép, árlista, termék leírás, brosúra) megosztható a sok száz vállalati partnerrel. A többszintű jogosultságkezelésnek köszönhetően minden felhasználó csak saját régiójának és márkáinak anyagaihoz fér hozzá – akár mobilkészülékről is.
A masszív méretű fájlkezelő alkalmazás tárhely szolgáltatását is a Usernet biztosítja.
MixYourNature
Ez a fenntartható, kézzel készült kozmetikumokat forgalmazó webshop igazi különlegességeket rejteget.
Az egyedileg fejlesztett konfigurátor személyre szabott szépségápolási termékek összeállítását teszi lehetővé, míg a félszáz szócikket tartalmazó alapanyag lexikon a felhasználót segíti a számára megfelelő összetevők meghatározásában.
A webes értékesítést támogató háttérfunkciókat külső rendszerek integrációjával biztosítottuk, így a webshopot összekötöttük a Barion bankkártyás fizetési megoldásával, valamint a Billingo automatikus számlázási szolgáltatásával.
A projektben a honlap fejlesztését megelőzően – legnagyobb örömünkre – a teljes márkaarculat is megtervezésre került, így a MixYourNature webshop design elemei, egyedi ikonjai teljes mértékben az arculat előírásaival összhangban vannak.
Bo18HotelBudapest
Több, mint 6 éve üzemeltetjük a Budapest belvárosában elhelyezkedő Bo18 és társ hotelének weboldalát és eljött az idő egy újabb teljeskörű frissítésre, amelynek során az oldal megjelenését hozzáigazítottuk az aktuális design trendekhez illetve a tervezés során alkalmaztuk a korábbi évek értékesítésből származó tapasztalatait.
Nagy a verseny a hasonló kategóriájú belvárosi szállodák között, ezért kiemelten fontos volt, hogy mint design, mint pedig használhatóság szempontjából kiváló munkát végezzünk. Sokat egyszerűsítettünk a korábbi oldal szerkezetén és a fő hangsúlyt azokra az elemekre helyeztük, amelyek egy hozzánk érkező turistát vagy üzletembert kiemeltek érdeklik: a lokáció, a szobák megjelenése, valamint a hotel szolgáltatásai.
Comnica
Amikor a nagyvállalati telekommunikációs és ügyfélkapcsolati szolgáltatások specialistája, az UHU Systems, nevet és teljes arculatot váltott, hogy Comnica-ként folytassa tevékenységét, az átalakulás szerves részeként a vállalat régi weboldalát is megújította.
Jelen voltunk a teljes arculatváltási folyamatnál, az új márkaidentitás kialakításánál, majd elkészítettük a cég értékesítésfókuszú honlapját. Bár rövid határidővel dolgoztunk, egy minden részletében egyedileg megtervezett weboldalt sikerült elkészítenünk, amely az átadás után folyamatosan bővül új tartalmakkal.
Mivel az online hirdetések az itt kialakított landoló oldalakra vezetnek, kiemelt figyelmet szenteltünk a részletesen kidolgozott aloldalaknak. Az egyedi ikonok, látványos parallax megoldások, legújabb trendeket követő honlapstruktúra mind hozzájárulnak a megnyerő, márkahű megjelenéshez.
Verbis
Mindig jó érzés egy teljes mértékben hazai tulajdonú, családi vállalkozás munkáját, kommunikációját támogatni a weben. A Verbis Kft. 8 milliárd Forint feletti éves forgalmával az egyik vezető építőipari gépek nagykereskedelmével foglalkozó hazai vállalat. A céget, az általuk forgalmazott márkákat és gépeket, a szolgáltatásaikat bemutató weboldal összetettsége miatt alapos tervezést igényelt. A nyitólap mellett 16 különböző aloldal design készült, amely lehetővé tette, hogy minden oldalt pontosan a megjeleníteni kívánt tartalomhoz tudjunk hozzáigazítani.
A projekt zárultával az alábbi visszajelzést kaptuk az ügyvezetőtől: „Számos korábbi tapasztalat alapján az Usernet Kft. a leghozzáértőbb, legrugalmasabb és leggyorsabb válaszidővel rendelkező cég, akivel idáig együtt dolgoztunk. Nekünk egy teljesen egyedi weboldalt fejlesztettek adatmigrációval együtt. A közös munkával nagyon elégedettek vagyunk, erősen ajánlom Őket mindenkinek!”
B+N Referencia Zrt
A B+N Referencia Zrt. egy több mint 16.900 helyszínt kezelő, 8 országban, 21.000 alkalmazottat foglalkoztató vállalat, a hazai piac legnagyobb irodaház üzemeltetője. Ügyfelei között megtalálható például a Volán és a Magyar Posta is.
A cég régi, mobilra nem optimalizált honlapjának leváltásával, egy, a 21. századi elvárásoknak megfelelő, márkaépítő, vizuális megjelenését illetően letisztult weboldal fejlesztésével bízott meg minket. Az egyeztetések során egy hagyományos felépítésű, friss és modern layout-tal büszkélkedő honlapstruktúra rajzolódott ki előttünk, amely hiánytalanul bemutatja a B+N Referencia Zrt. tevékenységi köreit.
A rugalmasan bővíthető keretrendszer lehetővé teszi a szezonális kampányok megjelenítését, illetve kiemelt helyet biztosít a cég Vedd Észre! kezdeményezésének is, mely a takarítók munkájára kívánja felhívni a figyelmet.
Grapoila
A Grapoila és a tulajdonos Pinczés Marianna története egy igazi egyetemi padból indult sikertörténet, amely hétköznapi marketing házifeladatnak indult, de villámgyorsan egy számos nemzetközi díjat bezsebelő vállalkozássá fejlődött.
A Grapoila 100% természetes anyagokból, „zero waste” technológiával állít elő prémium minőségű hidegen sajtolt olajakat. Az első, sok hibával rendelkező weboldalukat már időszerű volt megújítani annak érdekében, hogy támogatni tudja a cég fejlődését és értékesítését.
Hosszas tervezőmunka vette kezdetét, amelynek során a legapróbb részletekig átbeszéltük a weboldal egyes menüpontjait, azok megjelenését annak érdekében, hogy a lehető legtöbb információt tudjuk a látogatóknak átadni egységes arculatban és könnyen „fogyasztható” formában.
A cég valamint a termékek bemutatása mellett a weboldal fogja össze az összes marketinget támogató tartalmat, a videóktól a blog cikkeken keresztül egészen a receptekig.
Endurescreens
A planetáriumok, 3D mozik speciális vetítő felületei tervezésének és gyártásának szakértője, az Endurescreens, a világ számos országában kiemelkedik versenytársai közül innovatív termékeivel, újgenerációs szolgáltatásaival.
A cég egyedi tervezésű honlapjának e prémium színvonalat kellett megragadnia és átadnia, így tervezéskor mindenekelőtt a képi világot helyeztük előtérbe.
A végeredmény egy, a nyitólapon csempe elrendezést követő, látványos fotóanyagot felvonultató, végoldalain azonban részletes technikai információkkal és 3D modellekkel felvértezett oldal lett, mely kiválóan szemlélteti a 21. századi szórakoztatás mögött megbújó, piacvezető technológiát.
Az átlátható szerkezetű honlap kitűnő példája a lényegre törő, felhasználóbarát, transzparens vállalati hozzáállásnak, valamint a komplementer színekkel játszó friss, dinamikus webkörnyezetnek.
KIT
Az oktatással, nyelvvizsga felkészítéssel és vizsgáztatással foglalkozó partnerünk új honlapjának létrehozásakor mindenekelőtt az új ügyfelek szerzésének támogatását helyeztük fókuszba.
Arra törekedtünk, hogy az oldalra a Google Ads hirdetéseken keresztül érkező potenciális ügyfeleknek a lehető leghatékonyabban mutassuk be a cég szerteágazó, több mint száz képzést felvonultató portfólióját. A minél magasabb konverzió elérése érdekében a képzések oldalait landing-page jelleggel alakítottuk ki, így a különböző kurzusokra való jelentkezéshez mindössze néhány kattintás szükséges.
A honlapon helyet kapott a cég saját könyvkiadójának összetett keresővel szűrhető választéka, illetve több, felhasználói elköteleződést segítő elem. Az adminisztráció támogatása érdekében pedig a weboldalt egy belső ügyviteli rendszerrel is összekötöttük.
Cercargo
A LAC Holding cégcsoport 16 cégének weboldalát mi fejlesztettük és üzemeltetjük folyamatosan. Legújabb weboldaluk a CER Hungary Zrt.-nek készült, amely egy 9 Milliárd Ft árbevételű cég, Magyarország és a közép-európai régió vezető vasúti árufuvarozással foglalkozó vállalata.
A weboldal a hagyományos „offline” arculati elemeket ülteti át webes környezetbe és közben a vállalati nemzetközi pozíciójához hű minőségben mutatja be szolgáltatásait, referenciáit az érdeklődő partnereknek.
Ügyfelünk visszajelzése a közös munkáról: „Az elmúlt évek során több cégünk honlapjának fejlesztését végezte a Usernet Kft. Mindig az elképzeléseinket figyelembe véve a lehető legoptimálisabb honlap felépítést hozták létre. Kreatív ötletekkel, hasznos tanácsokkal láttak el. Az általuk megújult honlapjaink letisztultak, átláthatóak, modernek. Köszönjük szépen a hatékony együttműködést! A közös munkát pedig folytatjuk…. :-) ”
Optimuminfo
A Premed Pharma Kft szemészeti üzletágához tartozó Optimuminfo honlapja, több mint 70 menüpontjával, a KKV szegmensben valódi óriás.
Az egyes tartalmi részek felépítése, valamint a menüstruktúra megtervezése kritikus fontossággal bírt a projektben, hiszen tudjuk: a látványos vizuális megoldásokon túl a minél könnyebb felhasználói eligazodás is létfontosságú. A tervezési fázisban ezért mélyrehatóan elemeztük a korábbi weboldal teljesítményét, statisztikáit, majd a felhasználói utat a tanulságok mentén alakítottuk ki.
A fejlesztés adatmigráció szempontjából is izgalmas kihívást jelentett, ugyanis úgy kellett átemelnünk a régi tartalmakat, hogy az oldal ne veszítsen Google helyezéseiből. A minél hatékonyabb sales támogatásért a különböző szemészeti kezelésekhez speciálisan megtervezett, egyedi landing oldalakat hozunk létre.
Sebkezelés
A több honlappal rendelkező HARTMANN-RICO Hungária Kft. számára a sebkezeléshez kapcsolódó termékeket bemutató weboldal fejlesztését valósítottuk meg.
A felület különlegessége, hogy egyszerre két, egymástól igen eltérő célközönséget szólít meg: a közérthető információt kereső, végfelhasználóknak szóló publikus oldal mellett létezik egy jelszóval védett környezet is, ahol orvosok és a gyógyászatban dolgozó más szakértők érik el a munkájukhoz szükséges szakmai támogatást.
Az egymástól igen távol eső két pólus kiszolgálása miatt a weboldal tervezése rendkívül aprólékos folyamat volt. Mivel a honlapra érkező látogató lehet akár végfelhasználó, akár szakmabeli is, ezért arra törekedtünk, hogy a lehető leggyorsabban és legegyszerűbb formában kapja meg a számára releváns információkat, ajánlatokat.